.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنایه صادقلو به شورایی که با حمایت او رای آوردند اما به او رای ندادند ؛
کاش برخی به اندازه یک گنجشک معرفت داشتند!
شمال نیوز : حسین صادقلو شهرداری که توانسته بود در گرگان تحول عمرانی ایجاد کند و مورد اقبال مردم گرگان قرار بگیرد طوری که لیست مورد حمایتش با اختلاف فاحش رای بیاورد ، توسط افرادی که خودش از آنها حمایت کرده بود برکنار شد تا یک بار دیگر مانند سال 82 با دلی پر از درد گرگان را ترک کند .....
کاش برخی به اندازه یک گنجشک معرفت داشتند!

شمال نیوز : "نقش معاون استاندار" و "سایه سنگین انتخابات مجلس" می تواند پشت صحنه ای برای حذف حسین صادقلو شهردار مورد اقبال مردم گرگان باشد .

به گزارش شمال نیوز ؛ دوره پنجم شورای اسلامی شهر گرگان با حاشیه جدی آغاز شد و در حالیکه هیچکس فکر نمی کرد لیست 9 نفره ای که فقط بخاطر حمایت حسین صادقلو شهردار گرگان توانسته با اقبال مردم گرگان مواجه شود ، اینگونه او کنار بگذارد ، اما در یک اتفاق نادر شبیه به کودتا اکثریت منتخبین صادقلو را از شهرداری برکنار کردند.

گفته می شود؛ سعید رحیمی ، ناصر گرزین ، ابراهیم جرجانی و سید محمد مرتضوی با شهردار ماندن حسین صادقلو موافق بودند و فائزه عبداللهی ، حسین ربیعی ، علی اصغر یوسفی ، مهران کاظم نژاد و حمیدرضا آقا ملایی با انتخاب مجدد صادقلو مخالفت کردند .

مخالفین بهانه ای بنام پایان دوره ایثارگری صادقلو را عنوان کرده اند و موافقین صادقلو نیز از این رویکرد انتقاد دارند و حتی شهردار گرگان نیز در پست اینستاگرامی خود عنوان کرد که ای کاش برخی به اندازه یک گنجشک معرفت داشتند .

چه چیزی پشت صحنه داستان می تواند باشد ؟

نقش معاون استاندار گلستان

گفته می شود که ممکن است محمود ربیعی گزینه شهرداری گرگان شود هر چند او نیم نگاهی هم به مقام استانداری بعد از صادقلو دارد .

نقش نماینده مجلس !!!

اما روی دیگر سکه نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا است که گویا او هم به "صادقلو" پشت کرده است . هزارجریبی در دوره قبلی شورا یکی از حامیان جدی صادقلو بوده و بخاطر حمایت از وی بارها از طرف هم طیفان و اتحادیه انجمن های اسلامی استان بازخواست شده اما در این مقطع با چرخشی 180 درجه صادقلو را رها کرده و به طیف مقابلش پیوسته است .

برخی کارشناسان بر این باورند که رفاقت و دوستی دیرینه "یوسفی و هزارجریبی" باعث شده تا تحت مشاوره های وی به مخالفت با صادقلو تن دهد ، همچنین برخی شنیده ها از حضور علی اصغر یوسفی برای دور بعدی انتخابات مجلس از حوزه گرگان خبر می دهند که به دنبال لیست دو نفره "هزارجریبی – یوسفی" هستند و چون بحث کاندیداتوری احتمالی ناصر گرزین هم برای مجلس مطرح شد نهایتا به ایجاد شکاف بین دوستان قدیمی ختم گردید.

به هر حال حسین صادقلو شهرداری که توانسته بود در گرگان تحول عمرانی ایجاد کند (علیرغم تمام انتقادهایی که به رویکردهای فرهنگی اش وجود داشت) و مورد اقبال مردم گرگان قرار بگیرد طوری که لیست مورد حمایتش با اختلاف فاحش رای بیاورد ، توسط افرادی که خودش از آنها حمایت کرده بود برکنار شد تا یک بار دیگر مانند سال 82 با دلی پر از درد گرگان را ترک کند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 شهريور 1396
صادقلو براي انتخابات مجلس آينده خودش از حوزه انتخابيه گرگان و آقلا ، كانديدا كند .
نا شناس 5 شهريور 1396
آقای صادقلو در جمهوری اسلامی نه صداقت در گفتار است و نه صداقت در کردار. ما تابه حال رفتار صادقانه از مسئولین ندیدیم.متاسفانه بده و بستان در مملکت در تمام جاهها وجود دارد .چرا شما هم وارد این مقوله شدید .چرا لیست مورد تایید خود را به مردم ارائه نمودید . شما سیابازی مجلس و... در انتخاب وزرا را ندیدید . همین است .
سید 5 شهريور 1396
این یوسفی چنان نبی روزمین بزنه که صدای بابای خدابیامرزه نبی ازعرش به ناله دربیاد
ببین کی بهت گفتیم.آقانبی ساده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.